reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Monika Hubocká

Monika Hubocká

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

to sa ešte uvidí...:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Láska

Monika Hubocká

Láska

prednedávnom sa mi dostala do rúk  malá knižka.

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Vyznanie...

Monika Hubocká

Vyznanie...

...vytočila som číslo, o chvíľu sa ozvalo prosím? ...ahoooj to som ja, chcem ti len povedať že vo štvrtok prídem domov a že sa veľmi teším.

  • 28. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Naozaj chcem tak veľa?

Monika Hubocká

Naozaj chcem tak veľa?

Na stole mi rozvoniavala káva, sadla som si k nej, chytila šálku do rúk a vravela sama pre seba, že tento deň je super. V práci som všetko postíhala, bolo už pol šiestej večer a vtedy ma to napadlo!

  • 24. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Dobrý pocit...

Monika Hubocká

Dobrý pocit...

Dnes som okrem iných pracovných úloh zašla na hlavnú poštu. Chodievam tam často, no až dnes som si všimla niečo, čo som si doteraz nevšimla alebo nechcela všimnúť. Bola som rada, že neprší a vychutnávala som si krátku prechádzku z práce na poštu po výdatnom obede.

  • 19. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu